NGO Market 2020

Tradiční veletrh neziskovek

REGISTRACE PRO VYSTAVOVATELE

Informace pro neziskovky


Chcete se veletrhu zúčastnit jako vystavovatelé? Co byste měli vědět…

Všechny informace si prosím pečlivě přečtěte.

Místo a čas

Letošní NGO Market kvůli současné mimořádné situaci a s ohledem na zdraví vystavovatelů i návštěvníků přesouváme na podzimní termín. Momentálně intenzivně komunikujeme s možnými prostory. Nový termín a místo konání veletrhu zveřejníme v co nejkratším čase na našem webu a Facebooku.

Program veletrhu

Veletrh bude pro veřejnost otevřen od 11:00 do 19:00 a vstup na veletrh i doprovodné akce je pro všechny návštěvníky ZDARMA.

Návštěvníci budou moci navštívit stánky neziskových organizací, dobrovolnické centrum, workshopy, praktické ukázky, zúčastnit se netradičních aktivit a strávit příjemný den v inspirativním prostředí.

Pro lepší představu o průběhu veletrhu doporučujeme podívat se na video z loňského roku.  

Prezentace Vaší organizace na veletrhu

Pamatujte prosím na to, že svou účastí na veletrhu reprezentujete nejen svoji organizaci, ale také neziskový sektor v České republice.

​Rozhodnete-li se pro prezentaci Vaší organizace na NGO Marketu, respektujte prosím, že po celou dobu trvání veletrhu pro veřejnost (11:00–19:00) musí být na prezentačním stánku přítomen alespoň jeden zástupce Vaší organizace a neměl by výstavní místo opustit před skončením veletrhu. Neziskové organizace mohou připravovat své prezentační stánky od 8:30 do 10:30. Po tomto termínu již nebude možné zástupce Vaší organizace na výstavní plochu vpustit. Přijďte proto včas.

Organizace, které nebudou respektovat časový rámec veletrhu a neuposlechnou výzev organizátorů na čas instalace a deinstalace stánku, budou zapsány na černou listinu veletrhu a v dalších ročnících dostanou na jejich místo příležitost k účasti náhradní neziskovky z čekací listiny.

Prezentace na veletrhu formou výstavního stánku

1. Standardní prezentační stánek v prostorách Fora Karlín

Výstavní plocha 180 x 150 cm s vybavením:

  • 1 prezentační panel (250 x 100 cm)
  • 1 židle
  • 1 stůl (68 x 120 cm)
  • 1 zásuvka pro připojení notebooku

Registrační poplatek pro neziskové organizace činí 1.390 Kč.

2. Velký prezentační stánek v prostorách Fora Karlín

Výstavní plocha 280 x 150 cm s vybavením:

  • 1 prezentační panel (250 x 100 cm)
  • 2 židle
  • 2 stoly (68 x 120 cm)
  • 1 zásuvka pro připojení notebooku

Registrační poplatek pro neziskové organizace činí 2.780 Kč.

Možnost doobjednání vybavení stánku a doplňkových služeb

1. Pro standardní prezentační stánek (varianta 1)

  • max. 1 židli za 70 Kč

2. Pro velký prezentační stánek (varianta 2)

  • 1 prezentační panel za 350 Kč
  • 1–3 židle za 70 Kč/ks


3. Pronájem techniky

  • 1ks LCD monitor za 2500 Kč na den (rozměr 43")

4. Distribuce reklamních materiálů do veletržních tašek pro návštěvníky

  • 1ks letáku, tužka, samolepka, DVD atp. (nepřesahující rozměr A4 a váhu 100g) za 5000 Kč
  • distribuce do 1500ks veletržních tašek

5. Služby profesionálního fotografa

  • Fotoprezentace Vaší organizace na veletrhu za 700 Kč

6. Parkování před budovou Fora Karlín na celý den

  • 1 osobní automobil za 180 Kč
  • 1 dodávka (nad 6m délky) za 250 Kč

Všechny tyto požadavky prosím uveďte v registračním formuláři. Registrace bude otevřena do pondělí 16. března do 18:00.

Registrační poplatek slouží k pokrytí nákladů na zajištění vybavení prezentačního prostoru organizace (Nadace Forum 2000 zajišťuje dodávku, přepravu a montáž vybavení od externího dodavatele) a části nákladů na prezentaci organizace v rámci veletrhu (propagace, katalog vystavovatelů apod.).

Příprava prezentace organizace

Prezentace na veletrhu je vynikající příležitostí představit Vaši organizaci a její činnost veřejnosti, potenciálním dobrovolníkům, dárcům i klientům.

Při přípravě je dobré zamyslet se nad tím, čeho chcete prezentací na veletrhu docílit, a tomu ji přizpůsobit. Doporučujeme připravit si fotografie, výrobky, letáčky a další materiály informující o Vašich aktivitách.

Pokud chcete veřejnosti představit svou činnost i prostřednictvím jiné, netradiční formy přímo na výstavní ploše, např. workshopem, praktickou ukázkou vaší činnosti, dětským koutkem apod., neváhejte nás prosím kontaktovat, rádi Vám s přípravou pomůžeme. 

V případě dotazů prosím pište na adresu ngomarket@forum2000.cz, a nebo nás kontaktujte telefonicky na +420 224 310 991 v pracovních dnech v časech 10:00 – 15:00.