Informace pro neziskovky
Chcete se veletrhu zúčastnit jako vystavovatelé? Co byste měli vědět…
Všechny informace si prosím pečlivě přečtěte.
Místo a čas
NGO Market 2019 se uskuteční ve středu 10. dubna 2019, tradičně v prostorách Fora Karlín, Pernerova 51, Praha 8 (stanice metra Křižíkova).
Program veletrhu
Veletrh bude pro veřejnost otevřen od 11:00 do 19:00 a vstup na veletrh i doprovodné akce je pro všechny návštěvníky ZDARMA.
Návštěvníci budou moci navštívit stánky neziskových organizací, dobrovolnické centrum, workshopy, praktické ukázky, zúčastnit se netradičních aktivit a strávit příjemný den v inspirativním prostředí.
Pro lepší představu o průběhu veletrhu doporučujeme podívat se na video z loňského roku.
Prezentace Vaší organizace na veletrhu
Pamatujte prosím na to, že svou účastí na veletrhu reprezentujete nejen svoji organizaci, ale také neziskový sektor v České republice. Rozhodnete-li se pro prezentaci Vaší organizace na NGO Marketu, respektujte prosím, že po celou dobu trvání veletrhu pro veřejnost (11:00–19:00) musí být na prezentačním stánku přítomen alespoň jeden zástupce Vaší organizace a nesmí výstavní místo opustit před skončením veletrhu. Neziskové organizace mohou připravovat své prezentační stánky od 6:00 do 8:45. Po tomto termínu již nebude možné zástupce Vaší organizace na výstavní plochu vpustit. Přijďte proto včas.
Organizacím, které nebudou respektovat časový rámec veletrhu a neuposlechnou výzev organizátorů na čas instalace a deinstalace stánku, nebude umožněna účast na dalším ročníku NGO Marketu.
Prezentace na veletrhu formou výstavního stánku
1. Standardní prezentační stánek v prostorách Fora Karlín
Výstavní plocha 180 x 150 cm s vybavením:
- 1 prezentační panel (250 x 100 cm)
- 1 židle
- 1 stůl (68 x 120 cm)
- 1 zásuvka pro připojení notebooku
Registrační poplatek pro neziskové organizace činí 1.250 Kč.
2. Velký prezentační stánek v prostorách Fora Karlín
Výstavní plocha 280 x 150 cm s vybavením:
- 1 prezentační panel (250 x 100 cm)
- 2 židle
- 2 stoly (68 x 120 cm)
- 1 zásuvka pro připojení notebooku
Registrační poplatek pro neziskové organizace činí 2.500 Kč.
Prezentační panel
Rozměr 100 x 250 cm
Židle
Stůl
Rozměr 68 x 120 cm
Možnost doobjednání vybavení stánku a doplňkových služeb
1. Pro standardní prezentační stánek (varianta 1)
- max. 1 židli za 70 Kč
2. Pro velký prezentační stánek (varianta 2)
- 1 prezentační panel za 350 Kč
- 1–3 židle za 70 Kč/ks
3. Pronájem techniky
- 1ks LCD monitor za 2000 Kč na den (rozměr 43")
4. Distribuce reklamních materiálů do veletržních tašek pro návštěvníky
- 1ks letáku, tužka, samolepka, DVD atp. (nepřesahující rozměr A4 a váhu 100g) za 2500 Kč
- distribuce do 1500ks veletržních tašek
5. Služby profesionálního fotografa
- Fotoprezentace Vaší organizace na veletrhu za 500 Kč
6. Parkování před budovou Fora Karlín na celý den
- 1 osobní automobil za 180 Kč
- 1 dodávka (nad 6m délky) za 250 Kč
Všechny tyto požadavky prosím uveďte v registračním formuláři, který bude zveřejněn na této webové stránce v pátek 1. února 2019 od 10:00h.
Registrační poplatek slouží k pokrytí nákladů na zajištění vybavení prezentačního prostoru organizace (Nadace Forum 2000 zajišťuje dodávku, přepravu a montáž vybavení od externího dodavatele) a části nákladů na prezentaci organizace v rámci veletrhu (propagace, katalog vystavovatelů apod.).
Příprava prezentace organizace
Prezentace na veletrhu je vynikající příležitostí představit Vaši organizaci a její činnost veřejnosti, potenciálním dobrovolníkům, dárcům i klientům. Při přípravě je dobré zamyslet se nad tím, čeho chcete prezentací na veletrhu docílit, a tomu ji přizpůsobit. Doporučujeme připravit si fotografie, výrobky, letáčky a další materiály informující o Vašich aktivitách. Pokud chcete veřejnosti představit svou činnost i prostřednictvím jiné, netradiční formy, např. živým vystoupením, instalací apod., neváhejte nás prosím kontaktovat. Rádi s Vámi probereme možnosti Vaší prezentace.
V případě dotazů prosím pište na adresu ngomarket@forum2000.cz.