Informace pro neziskovky


Chcete se veletrhu zúčastnit jako vystavovatelé? Co byste měli vědět…

Všechny informace si prosím pečlivě přečtěte.

Místo a čas

NGO Market 2018 se uskuteční ve středu 11. dubna 2018, tradičně v prostorách Fora Karlín, Pernerova 51, Praha 8  (stanice metra Křižíkova).

Program veletrhu

Veletrh bude pro veřejnost otevřen od 11:00 do 19:00 a vstup na veletrh i doprovodné akce je pro všechny návštěvníky ZDARMA.

Návštěvníci budou moci navštívit stánky neziskových organizací, dobrovolnické centrum, workshopy, praktické ukázky, zúčastnit se netradičních aktivit a strávit příjemný den v inspirativním prostředí.

Pro lepší představu o průběhu veletrhu doporučujeme podívat se na video z loňského roku.  

Prezentace Vaší organizace na veletrhu

Pamatujte prosím na to, že svou účastí na veletrhu reprezentujete nejen svoji organizaci, ale také neziskový sektor v České republice.

​Rozhodnete-li se pro prezentaci Vaší organizace na NGO Marketu, respektujte prosím, že po celou dobu trvání veletrhu pro veřejnost (11:00–19:00) musí být na prezentačním stánku přítomen alespoň jeden zástupce Vaší organizace a neměl by výstavní místo opustit před skončením veletrhu. Neziskové organizace mohou připravovat své prezentační stánky od 6.00 do 8.45h. Po tomto termínu již nebude možné zástupce Vaší organizace na výstavní plochu vpustit. Přijďte proto včas.

Organizace, které nebudou respektovat časový rámec veletrhu a neuposlechnou výzev organizátorů na čas instalace a deinstalace stánku, budou zapsány na černou listinu veletrhu a v dalších ročnících dostanou na jejich místo příležitost k účasti náhradní neziskovky z čekací listiny.

Prezentace na veletrhu formou výstavního stánku

1. Standardní prezentační stánek v prostorách Fora Karlín

VYPRODÁNO

Výstavní plocha 180 x 150 cm s vybavením:

  • 1 prezentační panel (250 x 100 cm)
  • 1 židle
  • 1 stůl (68 x 120 cm)
  • 1 zásuvka pro připojení notebooku

Registrační poplatek pro neziskové organizace činí 1.250 Kč.

2. Velký prezentační stánek v prostorách Fora Karlín

VYPRODÁNO

Výstavní plocha 280 x 150 cm s vybavením:

  • 1 prezentační panel (250 x 100 cm)
  • 2 židle
  • 2 stoly (68 x 120 cm)
  • 1 zásuvka pro připojení notebooku

Registrační poplatek pro neziskové organizace činí 2.500 Kč.

Prezentační panel
Rozměr 100 x 250 cm

Židle

Stůl
Rozměr 68 x 120 cm

Možnost doobjednání vybavení stánku a doplňkových služeb

1. Pro standardní prezentační stánek (varianta 1)

  • max. 1 židli za 70 Kč

2. Pro velký prezentační stánek (varianta 2)

  • 1 prezentační panel za 350 Kč
  • 1–3 židle za 70 Kč/ks

3. Pronájem techniky

  • 1ks LCD monitor za 950 Kč na den (rozměr 43")
  • 1ks laptop za 950 Kč na den

4. Distribuce reklamních materiálů do veletržních tašek pro návštěvníky

  • 1ks letáku, tužka, samolepka, DVD atp. (nepřesahující rozměr A4 a váhu 100g) za 1500 Kč
  • distribuce do 1500ks veletržních tašek

5. Služby profesionálního fotografa

  • Fotoprezentace Vaší organizace na veletrhu za 500 Kč

6. Audiovizuální služby

  • Prezentace Vaší organizace v doprovodném programu veletrhu a/nebo na stánku na profesionálním videu v délce za 1500 Kč

7. Parkování před budovou Fora Karlín na celý den

  • 1 osobní automobil za 180 Kč
  • 1 dodávka (nad 6m délky) za 250 Kč

Všechny tyto požadavky prosím uveďte v registračním formuláři, který bude zveřejněn na této webové stránce v pondělí 15. ledna 2018 od 15:00h.

Registrační poplatek slouží k pokrytí nákladů na zajištění vybavení prezentačního prostoru organizace (Nadace Forum 2000 zajišťuje dodávku, přepravu a montáž vybavení od externího dodavatele) a části nákladů na prezentaci organizace v rámci veletrhu (propagace, katalog vystavovatelů apod.).

Příprava prezentace organizace

Prezentace na veletrhu je vynikající příležitostí představit Vaši organizaci a její činnost veřejnosti, potenciálním dobrovolníkům, dárcům i klientům.

Při přípravě je dobré zamyslet se nad tím, čeho chcete prezentací na veletrhu docílit, a tomu ji přizpůsobit. Doporučujeme připravit si fotografie, výrobky, letáčky a další materiály informující o Vašich aktivitách. Pokud chcete veřejnosti představit svou činnost i prostřednictvím jiné, netradiční formy, např. živým vystoupením, instalací apod., neváhejte nás prosím kontaktovat, rádi vám s přípravou pomůžeme. 

Registrace na čekací listinu

V případě dotazů prosím pište na adresu ngomarket@forum2000.cz.